Gr. Heiligland 47

KunstCultuur Cadeaukaart

Artikelen

Stadsmuseum bouwen we samen

Historisch Museum Haarlem ontwikkelt zich tot een dynamisch Stadsmuseum. De eerste stappen zijn gezet met een nieuwe historische opstelling over de geschiedenis van Haarlem, met een semi-permanente tentoonstelling over de Haarlemse schilder Verwey en met een ambitieus, maar gedegen plan om te werken aan een museum met toekomst. Daar is, naast veel vrijwillige menskracht, ook geld voor nodig. Geld van sponsors, fondsen en vrienden, maar ook van bewoners, middenstand en bedrijfsleven van Haarlem en Zuid-Kennemerland. Bouw mee aan het nieuwe museum door virtuele bouwstenen te kopen.

Steentje te koop uit de gevel van het museum
Het museum heeft zijn gevel opgesplitst in duizenden virtuele gevelsteentjes. Deze zijn te koop voor iedereen die de geschiedenis van de stadsregio Haarlem een warm hart toedraagt. Er kan al een steen worden gekocht voor 25 euro. Ook zijn er pakketjes met stenen van 100 tot 1000 euro met een mooie tegenprestatie van het museum. Tenzij anders aangegeven, wordt de naam van de steentjeskoper op de virtuele gevel aangebracht. Een leuke manier om bij te dragen aan het behoud van belangrijke cultuurhistorisch erfgoed.

Lees ook: Brochure
Laat uw naam niet ontbreken en zie hier hoe u zelf stenen koopt en wat daar tegenover staat.

De stenen die verkocht zijn, zijn  hier met vermelding van de koper te zien.

U kunt natuurlijk ook direct een gift overmaken op Rabobank iban: NL91 RABO 0389482129 / BIC: RL2U

HMH draag je steentje bij staand A3 poster